Twilight sága: Rozbřesk – 2. část -recenze

Poslední díl světoznámé ságy se chýlí ke konci, Bella (Kristen Stewart)  porodila holčičku, která roste jak z vody, Edward (Robert Pattinson) a Bella jsou šťastní a můžou si spokojeně žít. No to ovšem netrvá dlouho, vládnoucí rod Volturiových se totiž dozví mylné informace o jejich dceři Renesmee, a tím získávají záminku, zničit rodinu Cullenových.  Rodina Cullenových se rozhodne, že se jen tak nevzdají a že se pokusí Volturiovi zastavit, aby se mohli hájit. Vydají se proto za všemi svými známými upíry, počínaje jejich rodinou v Denali, a požádají je aby pro ně svědčili. Všichni tedy spojí své síly, aby Volturiovi zastavili. Pokud se ale Volturiovi nezastaví, čeká je pravděpodobně brzká smrt.

Závěrečná bitva začíná.

Trailer k filmu Rozbřesk – 2. část

Film Rozbřesk – 2. část, je hrozný film, i když oproti předchozím dílům (krom Stmívání) alespoň skrývá některá překvapení. Když opominu počítačem udělané novorozeně, které by přehlídl jedině slepý člověk, tak je většina filmových triků vymyšlena celkem obstojně. Ovšem pokud se těšíte na nějakou změnu či něco zajímavého rozhodně to zde nenajdete, nebo alespoň ne v prvních čtyřiceti minutách.  Tam nám filmaři naservírovali jen cukr v podobě zamilovaného párečku, všichni jsou šťastní jak blechy a vše je až utopicky dokonalé. V druhé polovině se film stává, alespoň částečně živým a zajímavým. Největší vyvrcholení a zároveň překvapení, které musím pochválit je bitva, která sice není skutečná, ale rozhodně překvapí nejen ty, co četli předlohu, ale i ty, kteří tam jdou jen ze zvědavosti či z donucení svou přítelkyní.

Ve shrnutí, film se jasně zařadil mezi zbývající filmy této ságy a nijak se neodlišil, a to ani kvalitou. Takže nečekejte nic a možná nebudete až tak zklamaní, a možná se i zasmějete.

Odkazy

Hodnocení: 3,0/10