Total Recall – recenze

zdroj: www.csfd.czTovární dělník jménem Quaid (Colin Farrell), má život jaký by si každý asi přál. Krásnou manželku Lori (Kate Beckinsale), kterou miluje, práci a poklidný život. Quaid, se ale cítí prázdný a frustrovaný. Jednoho dne se rozhodne, že výlet do mysli v podobě Total Recall by mohla být příjemná změna. Vybere si program tajného špióna, ovšem to ještě neví, že se právě zapsal do seznamu hledaných lidí. Kancléř Cohaagen (Bryan Cranston) nařídí agentce Lori (Kate Beckinsale), aby Quaida za každou cenu chytila. Quaid se spojí s povstaleckou bojovnicí (Jessica Biel), o které se mu už několik měsíců zdá, přesto však netuší jak je to možné. Rozhodne se, že najde hlavu ilegálního odboje (Bill Nighy) a zastaví Cohaagena. Quaid netuší co je skutečnost a co ne, objevuje svou skutečnou identitu a lásku svého života, nebo je to jen představa.

Trailer k filmu Total Recall

Film Total Recall 2012, je nabitý akcí, létajícími auty, výbuchy a kdo ví čím. To vše je filmu jedině k dobru, ale co září nejvíce je Kate Beckinsale v roli agentky Lori. Jediné co filmový tvůrci oproti původní verzi trochu opomněli je dějová linie. Děj je uboze strohý a tak nějak se z příběhu vytratil Mars a mutanti. Když to vezmu kolem a kolem je tohle film, který přesně pasuje do roku 2012, kde je akce nad příběhem. Presto srovnávat tento film s jeho původní verzí prakticky nejde. A tudíž si myslím, že tento film rozhodně stojí za shlédnutí.

Odkazy

Hodnocení: 8.0/10

Velmi dobrý film