The Amazing Spider – Man – recenze

Peter Parker (Andrew Garfield) je klasický středoškolský outsider. Jeho rodiče ho jako malého opustili a Peter musel vyrůstat u své tety May (Sally Field) a strýce Bena (Martin Sheen).

Jednoho dne objeví ve sklepě strýcova domu aktovku svého otce, která ho dovede k jeho bývalému kolegovi dr. Curtu Connorsovi (Rhys Ifans). Shodou okolností u dr. Connorse pracuje jeho první středoškolská láska Gwen Stacyová (Emma Stone). Vše se začne komplikovat, když Petera kousne geneticky upravený pavouk. Peter se začne měnit ve fyzicky vyspělejšího člověka. Jak Peter pomalu zkoumá co všechno dokáže, dr. Connors díky rovnici, kterou získal od Parkera, vyvine sérum z ještěří DNA. Sérum má však vedlejší účinky a dr, Connors se mění v obrovského ještěra. Bitva je na dohled.

Trailer k filmu The Amazing Spider – Man

Původní trilogie Spider-ManSpider-Man 2Spider-Man 3 má rozhodně něco do sebe, ale film The Amazing Spider – Man  rozhodně není béčkovou verzí pavoučího muže. Jedním z velkých plus má pro mě tento film hlavně v tom, že Peter Parker se hned nestane super Spider – manem, který když zkouší své síly a nemá ani škrábanec. Dalším plus je, že je blíže komiksové verzi, nejen tím, že vrhání sítí si sám vymyslel, ale také se zde konečně objevuje postava Gwen Stacyové. Jedinou výtku k tomuto filmu bych měla pouze na to jak vypadá hlavní, hrdina. V původní verzi Tobey Maguire vypadl přesně tak jak vypadá středoškolský outsider, a to Andrew Garfield tak úplně nezvládl.

Odkazy

Hodnocení: 8/10

Dobrý film