Star Trek: Do temnoty – recenze

261497_23Kapitán James T. Kirk (Chris Pine) je odvážný, ctí svou posádku a vždy se jí snaží udržet naživu. Problémem však u něj stále zůstává v nerespektování autorit, a v tom že se do všeho žene bezhlavě. Už jen při rutinním úkolu, kdy měli jen objevovat nové světy, způsobil menší galaktický problém. Zásadním pravidlem je totiž nezasahovat do osudu jiných světů. Tento incident by měl skončit jeho degradací, avšak dostává šanci být alespoň prvním důstojníkem. Tím ale nezůstává dlouho, na  Hvězdnou flotilu (Organizace spojených národů budoucnosti) totiž někdo zaútočil a to právě na kapitány  Hvězdné flotily. Posádka Enterprise se nabídne, že dopadne pachatele, tím Kirk znovu nastoupí na místo Kapitána lodi. Vydají se tedy za intergalaktickým teroristou Johnem Harrisonem (Benedict Cumberbatch). Když však zjišťují, že věci nejsou tak jak se zdály, stává se z tohoto úkolu největší životní zkouška. V sázce jsou nejen životy všech na palubě, ale i budoucnost země.

Trailer k filmu Star Trek: Do temnoty

No  osobně jsem nikdy nebyla velkým zastáncem Star treku. Čímž se dostávám k tomu, že když jsem na tento film šla, nic jsem si od toho neslibovala. A přes to, když jsem odcházela z kina, byla jsem víceméně ohromena… Ani jedinkrát jsem nechtěla z kina odejít a na konci jsem si ani neuvědomila, že je konec. Parádní podívaná, hezky rozložená zábava,akce a napětí. V celém filmu se dal předvídat snad jen jeden moment a to záchrana Kapitána Kirka. Když to shrnu, tak mě tento film asi donutí změnit názor na Star trek.

Odkazy

movie_bestHodnocení: 8,5/10

Výborný  film