Ladíme! – recenze

Beca (Anna Kendrick) si jde za svými sny, chce se stát světoznámou dýdžejkou. V cestě jí však ještě stojí universita na kterou jí poslal její otec. Beca je silný introvert, neustále má na uších svá sluchátka a v ruce notebook, kde mixuje své písničky. Má v úmyslu držet se dál od všeho mumraje university. To jí však vychází pouze do chvíle, kdy se seznámí s velmi nesourodou partou holek, které se zabývají zpíváním písní, bez hudebního doprovodu, ten si totiž vytvářejí vlastním hlasem. Při prvním náboru sice mezi tyto dívky nevstoupí, nakonec tam vstoupí. Okamžitě je ale jasné, že si s Aubrey (Anna Camp) šéfkou tohoto seskupení nepadla do oka. A začíná vznikat konflikt mezi tradicí a inovací. Střet je blízko a finále soutěže ve zpěvu také.

Trailer k filmu Ladíme!

Může se zdát, že je to napodobenina již víceméně nechvalných High School Musical, nebo třeba Glee. Tento film se však snaží vypadat dospěleji a působit i na starší publikum. To se jim víceméně daří, ovšem ne neotřelým příběhem, nebo nápadem (ten je totiž jak už to u těchto filmů bývá, stále stejný). Naopak se snaží prorazit vtipem a počtem popových hitů, kterých se zde objevuje požehnané množství. Největším plusem pro mě bylo, že alespoň závěr nebyl nikterak protahován do klasických šťastných amerických konců, z kterých je občas člověku až šoufl. Dále si myslím, že herecké výkony Anny Kendrick, byly velmi dobré a doufám, že ji brzy i v nějakém dospělejším filmu, kde by mohla pořádně zazářit. Když to shrnu, tento film vás neohromí, ale ani vás neurazí a nudit se rozhodně nebudete.

Odkazy

Hodnocení: 6,5/10

Normální  film