Americký zabiják – recenze

Mladý Mitch (Dylan O´Braien) je velmi šťastný, právě požádal na pláži svou přítelkyni o ruku a ona souhlasila. V tu chvíli, ale na pláž dorazí teroristi a začnou střílet do lidí na pláži. Mitchova přítelkyně je zabita a on je postřelen. Jediné na co Mitch od té doby myslí, je pomsta. Sám se naučí střílet a bojovat. Chce se vmísit do teroristické organizace, a zabít ty co mu zničili život. V té chvíli se do toho vmísí CIA a zástupkyně ředitele Irene Kennedy (Sanaa Lathan), která mu nabídne šanci bojovat proti teroristům. Pošle ho k Stanu Harleymu (Michael Keaton), kde má dostat správný výcvik. Společně pak musí zabránit výbuchu atomové bomby.

Film s příběhem jak z devadesátých let, který je předvídatelný, jednoduchý a lehce uspěchaný. Hlavní hrdina se sám jakoby zázrakem, za necelý rok naučí bezchybně střílet, bojovat, umí arabsky a zná jak fungují teroristické organizace. No nic proti tomu, ale je to až trochu moc. Pak se za asi týden naučí být dokonalou zbraní proti terorismu. Nevím jak vám, ale mě to přijde lehce uhozený. Když opomenu tenhle nedostatek, nastane další. Akční scény, jsou ve filmu velice zřídka, jsou nedotažené, a prakticky všechny vidíte už v traileru. Hlavní hrdina je celkem sympaťák, ale je vidět, že by na sobě mohl ještě zapracovat. Zbytek obsazení je nevýrazný a ani nestojí za řeč. O hudbě ani nemluvím, protože podkreslení filmu je ubohé. Scénář nenabízí prakticky nic. Takže pokud chcete na tenhle film jít, nečekejte ani akci, ani humor, ani propracovaný příběh nic z toho tu nenajdete. Je to ubohý béčkový film, každý starý film Brucem Willisem, nebo Stevenem Seagalem ho hravě strčí do kapsy.

Hodnocení: 4,5/10

Film je pro mě zklamáním