Walter Mitty a jeho tajný život – recenze

the-secret-life-of-walter-mitty-ben-stiller-slice

Walter Mitty (Ben Stiller) je foto editorem v časopisu Life. Jeho život, je monotónní a nezáživný, proto Walter často využívá svoji představivost a pohrává si s realitou. Je to prostě snílek. V jeho představách se stává hrdinou, elegánem, romantikem. Zachraňuje pejsky z hořícího domu, podává pomocnou ruku ženám v nebezpečí. Ale hlavně je dokonalým mužem pro svou kolegyni Cheryl (Kristen Wiig), Cheryl ovšem v reálném světě o tomhle nemá ani páru. Walterův život se jednoho dne převrátí vzhůru nohama. A to v den, kdy má na starosti dodat fotku na titulní stranu posledního čísla časopisu Life. Problém je totiž v tom, že negativ k této fotce zmizel. Za šestnáct let práce s negativy je to první, který se ztratil. Walter se rozhodne vyhledat fotografa, který tuto fotku pořídil a zachránit si tak svou práci. Má to ale háček, najít slavného fotografa Seana O’Connella (Sean Penn) není vůbec lehké, nemá pevnou adresu ani telefon a tak Walter podniká cestu kolem světa, aby ho našel. Kam ho tato cesta zavede? No řekněme, že pokoří i vlastní představy.

Trailer k filmu Walter Mitty a jeho tajný život :

Tvůrci:

Film byl inspirovaný povídkou z roku 1939 a na filmu z roku 1947.  Filmu se ujalo studio 20th Century Fox. O režii a zároveň hlavní roli se postaral Ben Stiller (Série Fotr je lotr, Noc v Muzeu). Scénář sepsal Steve Conrad, a hlavních rolí se ujali –  Ben Stiller, Kristen Wiig, Adam Scott, Kathryn Hahn, Patton Oswalt, Shirley MacLaine, Josh Charles, Adrian Martinez, Sean Penn, Ólafur Darri Ólafsson.

Fotografie:

Tento film mě velice zaujal, už jen kvůli tomu, že jsem se s ním hodně ztotožňovala. Faktem zůstává, že mnoho lidí, se uzavírá do tzv. „Coby kdyby“. Možná by jsme se měli tímto filmem inspirovat. Když vezmu film kolem a kolem, tak ani nevím co mě zaujalo nejvíc. Byla jsem v šoku, už při první představě Waltera, kde se rozeběhne po nástupišti a skočí do okna domu a zachrání lidi před výbuchem a ještě při tom stihne navrhnout protézu pro psa, kterého drží v ruce. No řekněme, že má velice bujnou fantazii. Jak film postupuje, fantazií ubývá, ale kupodivu to ani není poznat. Reálné příhody totiž pomalu předčí Walterovi představy. Ať už se jedná o boj se žralokem, či o útěk před vybuchující sopkou, je to pořádná nadílka zážitků. Ani nevadí, že ve finále přijde o práci, protože získal to po čem toužil, odvahu a hlavně Cheryl.

Odkazy – Zdroje

movie_bestHodnocení: 9,0/10

Výborný  film