Power Rangers: Strážci vesmíru – recenze

Film Power Rangers: Strážci vesmíru vypráví příběh pěti různých teenagerů, z různých rodin a poměrů. Něco však mají společné jsou to vyvrženci, kteří nikam nezapadají, nebo nechtějí. Jednoho večera se náhodně všichni ocitnou v nedalekém lomu. V tomto lomu Billy odpálí nálož a to přiláká zbylou čtveřici. Když jsou na místě všichni, objeví pět různě barevných mincí. Tyto mince si je vybrali, aby chránili galaxii. Tato pětice následně objeví i mimozemskou loď, kde se učí bojovat aby zachránili svou planetu. Planetu ovšem nezachrání pokud se nedokážou sjednotit jako Strážci a získat tak výzbroj potřebnou k obraně země.

Režii obstaral Dean Israelite. Scénáře se zhostil John Gatins. Za kameru se postavil Matthew J. Lloyd. Hudba zajistil Brian Tyler. V hlavních rolích se objevili Dacre Montgomery, Naomi Scott, RJ Cyler, Ludi Lin, Becky G, Elizabeth Banks, Bryan Cranston, Bill Hader, Matt Shively, David Denman, Anjali Jay, Patrick Sabongui, Emily Maddison.

Popravdě řečeno, jsem se na tento film netěšila. Byla jsem celkem vyděšená, že bych měla vidět v novém zpracování příběh, který mi již před lety jistými věcmi připadal velmi trapný (morfování – viz. video), a místy absurdní a špatně zpracovaný. Nakonec se takové věci ve filmu neobjevili, za což jsem tvůrcům neskonale vděčná. Když to vezmu od začátku, tak mě film vlastně mile překvapil. I když je to pravděpodobně tím, že jsem měla nulová očekávání. Příběh sám o sobě není složitý, ale dává prostor postavám se více ukázat, rozvíjet postavu a dojít k určitému názoru. Strážci jsou každý představen se svými problémy a názory. Někdo možná řekne, že zbytečně natahovali děj a že je to nudný, no já nesouhlasím. Pomalu se tam stupňuje napětí a akce až k uspokojivému finále. Vizuální efekty jsou propracované zvláště u objevování zbroje, kde bohužel následně tento efekt ničí plastové obleky, které se třepou u boje jak rosol a nevypadají přesně jako když byly dělané počítačem. Samozřejmě zde zahlédnete podobnosti z jiných filmů, nelze popřít podobnost některých tvarů Zordů, které se nápadně podobají transformerům. Nebo šplhání po skále, které je jak vystřižené ze ságy stmívání. A občas tam zahlédnete i napodobeninu Spider-mana. Ale to nikterak nekazí komplexní podívanou. Herci se snaží co můžou, je tam vidět méně zkušeností, ale na druhou stranu jsou neokoukaní a působí přirozeně.

Když to shrnu je to příjemná oddechovka, která se dle mého nemá za co stydět, určitě nepoletí ke hvězdám, ale malinu si taky nezaslouží. A je to vlastně celkem pěkná podívaná.

Hodnocení: 7,0/10

Dobrý film