Ladíme 2 – recenze

pitchperfect2header

Ladíme 2 je pokračováním filmu Ladíme z roku 2012. Bellas jsou uznávanou jedničkou skupin a capella a jsou pozvány, aby zazpívali presidentovi k narozeninám. To se jim ovšem stává osudným. Při vystoupení pohorší širokou veřejnost a dostanou zákaz dále vystupovat. Jedinou jejich šancí je vyhrát celosvětovou soutěž. To ovšem ještě netuší že stojí proti nejlepším z nejlepších. A capella zvaná DSM je německou skupinou kterou nic nezastaví.

Trailer k filmu Ledové království :

Tvůrci:

Režie se tentokrát chopila Elizabeth Banks, která si ve filmu zahrála komentátorku, stejně jako v prvním díle. Scénář znovu zabezpečila Kay Cannon. Kamery se ujal Jim Denault a hudbu si vzal na starost Mark Mothersbaugh. Do hlavních rolí se vrátily například Anna Kendrick, Brittany Snow, Alexis Knapp,  Skylar Astin, Rebel Wilson a další do některých vedlejších rolí. Novou tváří pro nás byla hlavně Hailee Steinfeld, která si zahrála dědičku, jejíž matka byla dříve Bella a stejně jako její matka, i ona touží stát se jednou z Bellas.

Fotografie:

131453_ori 131458_ori 131463_ori 131470_ori 131471_ori 131473_ori

Film Ladíme 2 mě z počátku velice zklamal. Tvůrci nám předložili kousek, který postrádá důvtip a originalitu. Bellas jsou kombinací hloupého vtipu a infantilnosti. Náboj žádný, nebo mizivý. Pokud začnu se scénářem, rozhodně je o hodně slabší než v předchozím díle. Co se týče herců, dívčí představitelky byly vcelku dobře vybrány, ale co mě osobně dost naštvalo, byly nový herci a capella the Treblemakers, kteří rozhodně nevypadali jako v prvním díle. Vypadají spíše jako teplý spolek slizounů. Naopak co mě mile překvapilo byla německá skupina DSM. Jejich arogance a povýšenost z nich přímo sálala, a věřila jsem jim snad vše.  Co se týče hudby, musím přiznat, že jsem ji z počátku též považovala za děsivou a nepromyšlenou. Nedalo mi to a pustila jsem si film znovu a po druhém shlédnutí se mi některé songy začaly líbit. Hudbu bych tedy hodnotila pozitivně. Celkový dojem, no pokud nemáte chuť přemýšlet a pustit si jen odlehčenou verzi hudební komedie je to právě pro vás.

Odkazy – Zdroje

Hodnocení: 6,0/10movie_normal

Průměrný  film